data aktualizacji: 17.12.2014
Zamówiony towar dostarczamy do klienta w ciągu 30 dni od dnia elektronicznego potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. Jednak z reguły odbywa się do znacznie szybciej - około 3-7 dni roboczych.
Towar wysyłany za pośrednictwem firmy kurierskiej opakowany jest folią a następnie zapakowany w karton.
Większa ilość towaru wysyłana jest na europaletach i zabezpieczona folią stretch.
Towar dostarczany przez przedstawiciela firmy ROTEX zapakowany jest w rękawy foliowe lub opakowania kartonowe.
Zakupiony towar zostaje dostarczony przez przewoźnika na koszt zamawiającego, o ile warunki dostawy lub promocji określone na stronach produktu w sklepie internetowym rotex.pl nie stanowią inaczej.
Koszty dostawy towaru pobierane są według kalkulacji przedstawionej w podsumowaniu zamówienia na stronie "zawartość koszyka" sklepu rotex.pl. W przypadku pytań odnośnie kosztów i innych opcji dostawy towaru prosimy o kontakt z naszym personelem w siedzibie firmy pod numerem +48 713135009 lub email sale@rotex.pl
Po odebraniu przesyłki, Klient powinien sprawdzić czy towar nie jest uszkodzony. W przypadku widocznych uszkodzeń opakowania nie należy odbierać przesyłki.
W przypadku ujawnienia braków lub uszkodzenia towaru po odebraniu przesyłki, prosimy o sporządzenie protokołu i niezwłoczny kontakt z naszą firmą.
Po uzgodnieniu, istnieje również możliwośc osobistego odbioru towaru w Oławie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 15:00.