Informacja o dostawie towarów

 data aktualizacji: 12.12.2019

 

Zamówiony towar dostarczamy do klienta w ciągu maksymalnie 30 dni od dnia elektronicznego potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. Z reguły dostawa odbywa się do znacznie szybciej, w ciągu około 2-3 dni roboczych.
 
Towar wysyłany za pośrednictwem firmy kurierskiej opakowany w folię a następnie zapakowany w karton.
Większa ilość towaru wysyłana jest na europaletach i zabezpieczona folią stretch.
Towar dostarczany przez przedstawiciela firmy ROTEX zapakowany jest w rękawy foliowe lub opakowania kartonowe.

Zakupiony towar zostaje dostarczony przez przewoźnika na koszt zamawiającego, o ile warunki dostawy lub promocji określone na stronach produktu w sklepie internetowym rotex.pl nie stanowią inaczej.
 
Koszty dostawy towaru pobierane są według kalkulacji przedstawionej w podsumowaniu zamówienia na stronie "zawartość koszyka" sklepu rotex.pl.  Przy zamowieniu na kwotę powyzej 1000 zł brutto wysyłka do klienta na terenie Polski realizowana jest bezpłatnie.
 
W przypadku pytań odnośnie kosztów i innych opcji dostawy towaru prosimy o kontakt z personelem Działu Sprzedaży w siedzibie naszej firmy pod numerem +48 71757 2206, 71757 2207 lub email sale@rotex.pl.
 
Po odebraniu przesyłki, Klient powinien sprawdzić czy towar nie jest uszkodzony. W przypadku widocznych uszkodzeń opakowania nie należy odbierać przesyłki. 

W przypadku ujawnienia braków lub uszkodzenia towaru po odebraniu przesyłki, prosimy o sporządzenie protokołu i niezwłoczny kontakt z naszą firmą.

Po uzgodnieniu, istnieje również możliwośc osobistego odbioru towaru w Oławie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 13:00.